HUOM! Tässä ei ole LC, tässä on tarina.
Saanko esitellä? Mä oon Diane. Olen hiukan ujo. Mutta mä oon tosi nätti, mä oon koulun suosittutyttö, me ollaan rikkaat. Olen romantikkatavoite! Haluun saada Se Oikean. Tai siis Ne Oikeat.. Asun isän ja äidin luona.. 
Saanko esitellä mun äitini? Se on tosi nätti.. Me asutaan meren rannalla.. Täällä Jyväsylän kauppakeskusta Siniperä on tosi nätti. Äiskän nimi on Diana (Jos muistan oikea, että äidin nimi on Diana tai Diane ;D)
Isäni pelkää koko ajan. En hiffaa, miks se pelkää koko ajan.. En uskalla kysyä, siks se on mun parhaani ystäväni. Iskän nimi on Ami.
Myös perheeseen kuuluu tämä merirosvokapteeni..
Esittely loppuu!Seuraava osassa tapahtuu joten.. =) T. Monique
tiistai, 13. marraskuu 2007
Kommentit